Klachten

Wij willen zorg leveren van een hoge kwaliteit. Voldoen wij toch niet aan uw verwachtingen, dan horen wij dat graag van u. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u onvrede in een vroeg stadium bespreekt met de betrokkene(n). Vaak kunnen wij u snel uitleg geven en een oplossing bieden.

Cliëntvertrouwenspersoon

Komt u er niet uit met de direct betrokkene(n) of vindt u het lastig om iets te bespreken? Voor ondersteuning, bemiddeling en advies over een klacht kunt u terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon mevrouw Paulien Bakker. De neutrale positie van de cliëntvertrouwenspersoon waarborgt een objectieve en integere houding naar alle partijen. Zij is bereikbaar op 020 - 592 52 44 of via p.bakker@zgao.nl.
Het is ook mogelijk om een bericht achter te laten bij de recepties van het Flevohuis en De Open Hof.

Geschillencommissie

ZGAO is aangesloten bij de Geschillencommissie Verpleging Verzorging Geboortezorg. U kunt, indien gewenst met hulp van de cliëntvertrouwenspersoon, een officiële klacht indienen bij deze commissie. In de brochure van de geschillencommissie leest u hoe de geschillencommissie werkt. Meer informatie leest u ook op: https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/.

Klokkenluidersregeling

ZGAO wil een veilige werkgever zijn. Een organisatie waar medewerkers een vermoeden tot misstand direct kunnen en durven bespreken. Ter bescherming van onze medewerkers en het maatschappelijk belang hebben wij een klokkenluidersregeling. Klik hier.

 
 
 
Flevohuis
Kramatplantsoen 263
1095 LD Amsterdam
T: 020 - 592 52 52

De Open Hof
Fahrenheitstraat 115
1097 PP Amsterdam
T: 020 - 462 33 33

 

ZGAO heeft
het ISO kwaliteitscertificaat.

 

Onze verpleeghuizen staan met waarderingen van cliënten vermeld op ZorgkaartNederland.